eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze
    zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    Date: Wed, 8 Apr 2009 23:56:52 +0200

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > No przecież biuro rachunkowe ci zrobi 99% tego za niewspółmiernie nisze
    > pieniądze niż ćwierć etatu księgowej.

    Tylko, że i tak musisz to jeszcze sprawdzić i skontrolować.
    Niestety jest takie prawo, że tylko i wyłącznie właściciel firmy odpowiada
    za błędy fiskalne, także i za błędy lub przekręty biura.
    Mam kolegę, który jest świetnym murarzem, tynkarzem, potrafi także zrobić
    dach i wiele innych rzeczy budowlanych.
    Prowadził firmę, zlecał prowadzenie rachunkowości biuru rachunkowemu.
    Jak się okazało właściciel biura narobił mu takich machlojek i przekrętów,
    że kolega od kilku lat zapiernicza tylko po to, żeby spłacić Urzędy Skarbowe
    i ZUS-y.
    Powiedział mi w rozmowie na ten temat tylko tyle: "Już nigdy w życiu nie
    podejmie się uczciwej pracy w tym kraju. Państwo zamiast mnie bronić przed
    oszustem to jeszcze mi dopier..... karę, przez co nawet mnie nie stać teraz
    na prawnika, żeby wytoczyć sprawę sądową oszustowi. Pracując na czarno nie
    mam problemów z prawem, państwem, stosami dokumentów, których nie rozumiem
    oraz nieuczciwymi księgowymi"