eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :) › Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
  • Data: 2009-04-09 08:21:09
    Temat: Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    news:grjers$hdg$1@opal.futuro.pl...

    > Na allegro. Te dziwne nicki sprzedawców to niejednokrotnie zwykli
    > hurtownicy, którzy ukrywają się przed sklepikarzami. Kupujesz o połowę
    > taniej. Zobacz, że wiele osób sprzedaje mocno hurtowo i sie nie szczypią
    > tym, że detaliście popchną coś tyle co do sklepu.
    > Po prostu zrozumieli, że sklepy stacjonarne są do tego żeby w nich
    > oglądać, a kupuje się w internecie.

    Nie ma tak lekko. :-))
    Nie wszystko da sie kupic taniej na Allegro i nigdy nie jest od reki. Nie
    zawsze oplaca sie kupowac na Allegro, bo reklamacje i takie tam. A zeby bylo
    smieszniej do dzialalnosci nic nie kupuje w internecie z tego prostego
    powodu, ze ceny mam znacznie nizsze wynegocjowane u tych ktorych moge
    zobaczyc. Na Allegro mozesz kupic sobie myszke do komputera, czy bezpiecznik
    S jak obejdziesz sie bez swiatla przez pare dni, a i tak cena jednej sztuki
    bedzie nieoplacalna. Jak bedziesz potrzebowal 20m kabla i jedna wtyczke to i
    tak musisz isc do sklepu. Jak bedziesz skladal kanalizacje to skad wezmiesz
    500% wiecej materialu jak potrzebujesz i komu go oddasz?? To ma sens przy
    zakupach inwestycyjnych, ale na co dzien tak sie nie da. Do tego dochodza
    inne rzeczy, takie jak te ktore trzeba przymiezyc, czy sprawdzic. Sprobuj
    tak na Allegro. Sasiad moj zamowil ostatnio dwa reflektory do swojego
    samochodu oczywiscie na Allegro. Czekal tydzien, a pozniej odebral dwa
    reflektory, oba prawe. :-) Oczywiscie mozna odeslac jak sprzedawca uczciwy,
    mozna przez nastepny tydzien nie jezdzic tym samochodem i miec 20zl taniej,
    po odeslaniu drozej. :-))

    Pozdro.. TK