  • Data: 2021-09-12 20:59:46
    Temat: Re: Wyłączanie pradu w gniazdkach.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Koniecznie ten wyłącznik musi być na elewacji?

    Na elewacji beda gniazdka.
    włacznik ma być po drugiej stronie sciany, znaczy w domu.

    > Po co?
    > Kup sonoff((tanizna), zamontuj gdzieś w okolicach rozdzielni lub w
    > rozdzielni i telefonem bedziesz włączał kiedy zechcesz

    Bo to jest tak.
    Mam wyjscie na taki mini taras.
    Przy wejsciu robie sobie włącznik swiatła na tym tarasie.
    No i tak logicznie byłoby aby drugi włącznik był od gniazdek na
    zewnatrz.
    Prąd podbieram z pokoju, wiec nie pojdzie przez rozdzelnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.