  • Data: 2021-09-17 07:03:35
    Temat: Re: Wyłączanie pradu w gniazdkach.
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 16 Sep 2021 11:41:27 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:
    > A ty czego nie potrafisz zrozumieć? Tego, że jak Budzik zamontuje
    > na
    > zewnątrz te gniazda to je będzie miał?

    Myślałem, że nie jesteś takim idiotą, że trzeba ci opowiadać
    wszystkie możliwe wersje tej ironicznej przypowieści, wykazującej
    jak bardzo twoja historia implikująca obecność prądu w zew.
    gniazdach z włamem jest z dupy, ale proszę bardzo. Wersja dla
    niedomyślnych użytkowników:

    " - Ty, kurwa. Nie mają prądu w gniazdach na zewnątrz i jak teraz
    wyłączymy im zasilanie aby sprawdzić czy są obecni??"
     "- O ja pierdole, to pułapka, spierdalamy!".

    --
    Marek