  • Data: 2011-08-02 13:56:34
    Temat: Re: Wyłącznik światła z czujnikiem ruchu
    Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowny Andrzeju.
    Właśnie podłączyłem wyłącznik z czujnikiem ruchu i istotnie zaszła
    konieczność podciągnięcia trzeciego przewodu (na szczęście była rurka
    peszla i poszło bezboleśnie).
    Natomiast mam pewne uwagi, co to Twoich wypowiedzi, bo masz talent
    drażnienia ludzi, a potem się dziwisz, że ochroniarze w Jankach są
    brutalni wobec niektórych osób.
    Dwie rzeczy są pewne, że ani Ty ani ja nie pozjadaliśmy wszystkich
    rozumów i to, że grupy dyskusyjne nie są do wzajemnego opie.... się
    tylko do wymiany myśli (no może z wyjątkiem pl.soc.polityka ;-)
    z życzeniami poprawy na przyszłość
    Jacek