    From: "Yzedef" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wylewki
    Date: Sun, 5 Sep 2010 23:27:02 +0200

    news:a5c9b4f4-987b-46d1-a7b2-71722e56f24f@y11g2000yq
    m.googlegroups.com...
    On 5 Wrz, 22:34, "SP2GUB" <s...@e...com.pl> wrote:

    >Ja bym sie nie pakowal w swoj material. Jak cos pojdzie nie tak to
    >wykonawca zwali wine na Ciebie, ze mu zly material dostarczyles i nici
    >z ew. gwarancji. Ja placilem 30 pln / m2 ale na gotowo z wszystkim -
    >piasek, cement, zbrojenie (na parterze - stalowe siatki, w piwnicy owe
    >plastikowe wlosy o ktorych piszesz ;) + tasmy dylatacyjne. Na
    >szczescie nic z wylewka sie nie stalo wiec z gwarancji korzystac nie
    >musialem :) Ale mialem fajna ekipe, bo na kase pol roku byli w stanie
    >poczekac ;-)

    Pakuj sie jak najbardziej w swoj material bo to duzo taniej wychodzi a
    robota z tym zadna... co do jakosci piasku, sprawa jest prosta, z reguly
    wykonawca ma znajomosci z nie jednym czlekiem ktory taki piach wozi wiec
    zapytaj ich o jakis namiar :), chlopaki biora co lubja i tyle, potem jakby
    co pretensje do siebie moga miec :)
    Co do siatek dlatego polecaja wlokna do maja latwiejsza robote z nimi a tak
    to siatki staja deba przesuwaja sie :) a wlokna ida z woda do maszyny i leci
    :), u siebie mialem wlokna bo wlasnie na siatke wykonawca marudzil, po
    przeliczeniu wlokna tez wyszly mi taniej.

    Pzdr
    Yzedef