    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wylewki
    Date: Mon, 06 Sep 2010 09:24:42 +0200

    Dnia 05-09-2010 o 22:34:25 SP2GUB <s...@e...com.pl> napisał(a):

    > Witam,
    > Na czwartek planuje wykonanie wylewek ca 150 m2 (potem zaraz mieszkam).
    > Wykonawca poleca zakupienie tworzywa sztucznego, dodawanego do zaprawy,
    > zamiast siatki stalowej uk?adanej na posadzkach. Czy stosowaae tworzywo na
    > ca?o?ae posadzki czy tylko tam gdzie jest ogrzewanie pod?ogowe?
    Tam gdzie podłogówka daj koniecznie siatkę i włókno także, pamietaj aby dać
    siatke na rurki, wtedy bedzie miałą prawidłowe otulenie betonem i będzie
    trzymać.
    Na siatkę daj parę desek aby było po czym chodzić i siatki bedą sie
    trzymały
    (powinny być powiązane).

    > (Piasek ma byc wi?lany bo inaczej nie robi?, mo?e bedzie z Nogatu - 24
    > tony).

    Ja bym zapytał wykonawcę i kupił normalny z odkrywki, bo wislany
    może mieć za dużo zanieczyszczeń, a wylewka tak robiona (na sucho) juz jest
    słaba a jak bedzie marny piasek to bedzie tragedia.

    > Dla informacji:
    > Planowana wylewka 5 cm , u?o?ony styropian 10 cm,
    Za cienka popeka ci, tu trzeba dac wszedzie siatki i dobry piasek.

    --
    Pozdr
    JanuszK