eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWymiennik JAD podłączony bez pompy do zbiornika buforowegoRe: Wymiennik JAD podłączony bez pompy do zbiornika buforowego
  • Data: 2009-07-14 11:38:32
    Temat: Re: Wymiennik JAD podłączony bez pompy do zbiornika buforowego
    Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h3hba5$fr3$1@news.onet.pl...

    > czy naprawdę sądzisz że ta instalacja ma jakiś sens.
    >
    > do czego te jady mają ci służyć? jako wymienniki ciepła? one maja
    > strasznei marną sprawność.

    Tak maja służyc do grzania tej wody w zbiorniku. Płytowych nie bede kupowal
    skoro mam jady za darmo, a zbiornik udalo mi sie kupic w dobrej cenie ale
    jest bez wężownic.
    Nie chce dawac pompy na obiegu zriornik - wymiennik zeby mieszanie nie bylo
    zbyt intensywne.
    Jak to zmontuję to powiem jak sie maja sprawy. Narazie interesuje mnie obieg
    z pieca bo kolektory to inwestyczja bardzo oddalona w czasie.
    --
    Gejzero