  • Data: 2009-09-04 13:44:35
    Temat: Re: Wymogi wentylacji dla serwerowni
    Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Chodzi o to, czy można zamknąć istniejącą wentylację grawitacyjną, czy
    > jest ona wymagana. Jeżeli jest wymagana, to dochodzi mi założenie
    > zamykanej na czas gaszenia kratki, a tego chciałbym uniknąć.

    ja mam odwrotnie - brak kanałów wentylacyjnych
    i zastosowana specjalna żaluzja otwierająca się na zewnątrz
    w momencie zadziałania systemu gasniczego.

    podczas gaszenia do pomieszczenia wprowadza sie bardzo szybko
    spora ilość obojetnego, ale zawsze gazu.
    bez takiego ujscia, mogłoby coś rozerwać, wypchnąc okno, etc