  • Data: 2019-10-15 07:07:08
    Temat: Re: Wytrzymałość domów w Polsce na wiatr
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.09.2019 o 16:31, s...@g...com pisze:

    > Na dwoje babka wrozyla. Zmiany sa dobre jak maja sens i przynosza pozytek. Zmiana
    tylko dla zmiany jest bez sensu. Jak klase miksuja to trudniej znalezc dobrego
    przyjaciela na dlugo. Ale to moja opinia.

    IMO wręcz przeciwnie. Akurat miksowanie w ramach szkoły kontaktów nie
    pogarsza, bo na przerwie dzieci i tak się widzą

    > Mysle ze jest. Tylko oni do tego jeszcze nie dojrzeli.
    > Oni dobrze wiedza ze zabudowa musi gestniec, czy to male familoki czy wieksze bloki
    sa potrzebne i powinny wypierac te male domki.

    w mieście ok, ale mówimy o domkach lub małych blokach

    > Drewno juz ani nie przenosi obciazen ani nie izoluje z zewnatrz.

    mimo to jak na brytyjskie standardy to te szkieletówki bardzo ciepłe są :)

    > Na prowincje to jeszcze nie dotarlo. Moze mysla ze wioska dzis jest ale za 20 lat
    nie bedzie albo nie bedzie jak w niej sie utrzymac wiec nie warto kasy wkladac w
    solidne?

    ale te szkieletówki będą stały następne kilkadziesiąt lat

    > Zgadzam sie ze szkielet w srodku jest fajny. Ale sciany zewnetrzne, stropy to bym
    lal/murowal.

    budowa to jedno, zakup drugie. Przy zakupie nie byłoby dla mnie
    priorytetem żeby kupić murowańca- no i nie było, kupiłem szkielet (metalowy)

    Lukasz