  • Data: 2009-03-02 13:53:40
    Temat: Re: Wywaliłem kafelkarza na zbity pysk :-)
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    Słucahjcie słuchajcie uprzejmie donoszę, że dzwonią fachowcy jak najęci z
    tych karteczek do oddzierania co je rozwiesiłem w sklepikach. Jedni już
    pracują - wrócili od Królowej Brytyjskiej a dzwonią następni i sie
    prześcigają w tym gdzie robili. Może trafi się taki co robił owalny gabinet
    dla Obamy hehe - serio jest kupa śmiechu.
    Urządzę przetarg na następne roboty.