  • Data: 2009-03-04 20:42:17
    Temat: Re: Wywaliłem kafelkarza na zbity pysk :-)
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    news:goliu6$2rk$1@opal.futuro.pl...

    > "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > Jeżeli mnie dałeś części kasy to już im nie daj. Idź kup te szyby, nie

    Szyby dosc latwo sie czysci, gorzej z ramami. Obustronnie ciemno brazowe
    plastiki.

    > narażaj ich na zakup całości ale na to co niezbędne. Jeśli ramy też to i
    > za ramy i daj paragon i tyle. Nawet bym sie nie zastanawiał. I wcale to
    > nie żart co mówię. Udokumentowana to przecież strata.

    A w dupie z tym, jakos to doczyszcze. Takie fluki z nich byly, a jak bylem w
    domu u szefa, to okazalo sie ze i komornik nie mial by co zabrac. Kwot za
    okna to on pewnie w jednej kupce nie widzial, nie ma o czym gadac.

    Pozdro.. TK