  • Data: 2010-03-24 19:25:28
    Temat: Re: Zabudowa balkonu
    Od: Kudlaty <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mar 23, 7:21 pm, "K__M" <j...@p...onet.pl> wrote:
    > W domku jednorodzinnym postanowilismy zrezygnowac z jednego bankonu na
    > pietrze i wykorzystac go na male pomieszczenie (2,0m szeroki na 5,6m dlugi)
    > Czy na zabudowanie go potrzebuje zalatwiac jakies pozwolenia nie jest on w
    > granicy z sasiadem (3 metry od granicy) ani w jakikolwiek sposob nie bedzie
    > nikomu zastawial swiatla
    >
    > Prosze o podpowiedz...
    > Na co zwrocic uwage od czego zaczac moze podpowiedz kogos kto juz jest po
    > takiej "zmianie"
    >
    > Dzieki za szybkie info - wszystkim....

    Jak czytam posty innych to mnie krew zalewa.
    Ludzie jakie pozowlenia za co, przeciez to jest jakies samookaleczanie
    sie umyslowe.

    K_M. Zabuduj sobie ten balkon i nikomu nic nie zglaszaj, bo i poco.
    Przeciez nikt nie bedzie sprawdzal. Przeciez ty nie sprawdzasz sasiada
    czy ma szopke, garaz postawione zgodnie z prawem. Przyjmujesz za
    pewnik ze jest ok.
    Tak samo bedzie z toba, sasiad pomysli ze masz zgodnie prawem.

    P.S
    Jak jezdze przez wsie to jest tyle budnkow nielegalnie postawionych ze
    trzeba wyburzac cale wsie.