    Date: Sun, 04 Mar 2012 22:44:06 +0100
    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zakup nieruchomosci z zamiana w rozliczeniu.

    On 2012-03-04 22:01, Plumpi wrote:

    > Tu sprawa jest czysta, bo na 100% jest to osoba prywatna, która nie
    > trudni się taką ukrytą działalnością. [...]

    Definicji działalności gospodarczych w polskim prawie jest pewnie ze 6
    lub lepiej.

    A odkąd w interpretacji indywidualnej lub wyroku sądu administracyjnego
    (dokładnie nie pamiętam) przeczytałem, że "częstotliwie" (w kontekście
    ustawy VATowskiej) to może oznaczać również jednorazowe wykonanie
    czynności to "aż strach się nie bać".

    Dlatego deklaracje, że jakoby coś się kupiło w celu późniejszej
    odsprzedaży IMHO są dość niefrasobliwe.

    Piotrek