    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Zapach gazu LPG -- reduktor czy przewód
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Tue, 5 Sep 2017 17:48:31 +0200

    Tue, 5 Sep 2017 06:27:19 -0700 (PDT), k...@g...com

    > Miałem podobnie, okazało się że winna jest kuchenka. Kiedyś winna była
    > butla. Nawet kawałek starego węża od gazu zasmrodził piwnice. Dostałem
    > już obsesji i nie mogłem spokojnie wejść do własnej kuchni Ostatecznie
    > wywaliłem gaz z domu i używam prądu. Cena spokoju. Ten nawaniacz to nie
    > dość ze trucizna to najgorszy smród na ?Ziemi. Sam gaz nie śmierdzi i
    > można by go nawaniać czymkolwiek innym. Nawet smrodem gnojówki, łatwiej
    > wytrzymać. Na dodatek wszystko w kuchni otłuszczone właśnie przez
    > nawaniacz, sam gaz by tego nie zrobił.

    Też bym chętnie zmienił na indukcję, ale mam tak słabą instalację, że
    strach. Zaś remontu nie chce mi się już robić, skoro się nowy dom robi. Tam
    oczywiście będzie indukcja, bo żeby mnie przypalali do gazu nie wrócę. Nie
    zgodzę się jednak, że to przez "śmierdzidełko" przy gazie się tak brudzi.
    Brudzi się, bo ponad połowa mocy spieprza bokiem, przypala i unosi tłuszcz,
    kurz itp.

    --
    Pozdor
    Myjk