eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZasobnik z nierdzewki, kształtki z mosiądzu i stali - korozja › Re: Zasobnik z nierdzewki, kształtki z mosiądzu i stali - korozja
  • Data: 2019-10-30 11:30:29
    Temat: Re: Zasobnik z nierdzewki, kształtki z mosiądzu i stali - korozja
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2019-10-30 o 11:21 +0100, Sebastian Rusek napisał:

    > Miałem podobnie z komputerem podpiętym do projektora przez HDMI.
    > urządzenia na różnych różnicówkach i też wywalało. Nie wiem jakie
    > było rozwiązanie, bo to było bardzo tymczasowo i już tak nie mam
    > podłączone, ale domyślam się, że pewnie ekranowanie kabla HDMI było
    > podpięte na obu wtyczkach do PE.

    > A nie jest tak, że ten zasobnik ma wężownicę podłączoną miedzianą
    > rurą do jakiegoś kotła, który jest na innej różnicówce? Może w ten
    > sposób łączysz PE z dwóch różnych różnicówek tak jak w przykładach
    > powyżej?

    PE jest z założenia wspólne i nie ma wpływu na działanie różnicówki.
    Twój przykład z HDMI dotyczył po prostu tego, że komputer wysyłał
    sygnał do projektora, a ten mierzył go porównując (pośrednio) ze swoim
    N. Sytuacja niemal identyczna co moja, ze sterowaniem grzejników. Ale
    Tomasz mówił, że żadnych sprytnych obwodów sterująco-monitorujących nie
    ma, zwykła grzałka L+N załączana wbudowanym termostatem.

    Mateusz