  • Data: 2020-06-21 11:55:22
    Temat: Re: Zawiasy do mebli
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.06.2020 o 22:28, Jacek pisze:
    > Chcę wymienić zawiasy w szafkach kuchennych na zawiasy samodomykające z
    > hamulcem.

    Odwiedziłem sklep specjalistyczny z akcesoriami meblowymi. Okazuje się,
    że wszystkie zawiasy, jakie tam mieli mają taka "urodę", że hamulec
    zaczyna działać w około 1/3 ruchu drzwi.
    Ostatecznie kupiłem zawiasy Blum. Cena ok. 10 zł za sztukę - da się
    wytrzymać. Hamulec można wyłączyć i działa wtedy tylko domyk.
    Pokombinuję jeszcze z wygięciem albo podszlifowaniem dźwigni hamulca,
    może uda się spowodować, żeby działały tak, jak chcę.
    Jacek