eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZawór bezpieczeństwa na zimną wodę przed baniakiem - czy może pracować też po ciepłej stronie › Re: Zawór bezpieczeństwa na zimną wodę przed baniakiem - czy może pracować też po ciepłej stronie
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 7 Aug 2013 15:41:27 -0700 (PDT)
    <ktsqft$tis$1@news.task.gda.pl>
    <5201f693$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <5202c2a5$0$1460$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Zawór bezpieczeństwa na zimną wodę przed baniakiem - czy może
    pracować też po ciepłej stronie
    From: k...@g...com

    W dniu środa, 7 sierpnia 2013 23:56:59 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości

    ps.com...

> [...]
    >
    > twierdzić nie zamontował, ani nie wymienił takie zaworka ani zaru,
    >
    > montowałem oraz wymieaniałem takich zaworków ilość razy, której nawet
    >
    > już nie jestewm w stanie zliczyć. Nawet dzisiaj, dosłownie kilka godzin
    >
    > temu montowałem 2 szt.

    > Wskaż nam ten opis zaworków, w których wiercą celowo otworki po to, żeby
    >
    > woda się cofała, przez zawór zwrotny.
    >
    > Przyznaję się, nie umiem znaleźć takiego opisu.
    >
    > Udowodnij nam, że masz rację, albo skończ już z tym pisaniem bajeczek
    >
    > wkraczających w dziedziny, o których nie masz najmniejszego pojęcia.

    Zawory z dziurką były w czasach kiedy ojcu z jajka na jajko przeskakiwałeś. Były, bo
    w pierwszym bojlerze jaki kupiłem taki był. Teraz są inne. Ich opis i dane techniczne
    nie są tajemnicą państwową. Jeśli bez problemów znalazłem to znajdzie go każdy. Dla
    mnie nie jest ważne że jakiemuś idiocie coś udowodnię. Ważne jest ze mam rację i jest
    to potwierdzone w opisie zaworu. Może dobrze by było jak byś sam poszukał. To że
    jesteś sprzedawcą i hydraulikiem w jednym nie stoi w sprzeczności z tym żebyś oprócz
    ceny i kierunku przykręcania wiedział jak coś działa.