    From: rrr <r...@o...rrr.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zdalne sterowanie chałupą z komórki
    Date: Mon, 12 Mar 2012 10:01:38 +0100

    Użytkownik Plumpi napisał:
> [...]
    > rodzice konsumowali i takiego też życia uczyli swoje dzieci.
    > Widzisz jeżeli chodzi o oszczędności to wcale nie muszą one obciążać
    > Twojego budżetu domowego i można sobie pozwalać na to co tylko dusza
    > zapragnie pod jednym warunkiem, że tworzysz aktywa, które przynoszą
    > dodatkowy dochód, z którego część przeznaczasz na kolejne inwestowanie i
    > tworzenie kolejnych aktywów, a część na podniesienie poziomu życia i
    > bieżącą konsumpcję. Jednym z takich aktywów może być inwestycja w
    > nieruchomości np. kupno zrujnowanych, tanich nieruchomości, remonty,

    Zazdrościsz, że nie jestem typowym dusigroszem ? Co oszczędza, oszczędza
    i umiera ? Mnie nikt nic nie dał, na wszystko zarabiam swoją pracą i nic
    od nikogo nie chcę i nie będę chciał (finansowo).
    Widzisz, jakbyś potrafił czytać z uwagą i zrozumieniem to zauważyłbyś,
    że napisałem " wielkich oszczędności nie robię" co nie znaczy, że nie
    robię żadnych, a tym bardziej żyję z dnia na dzień. Nie mam zaś zamiaru
    zapracować się na śmierć, by mieć więcej niż sąsiad. A i dzieci też uczę
    pracy i oszczędzania. Ale bez przesady.

    > Ależ ja go nie namawiam na wycie. Zakładam realne koszty tego co on chce
    > mieć w granicach 3 tys. zł.
    > On natomiast uważa, że 1500zł to już jest okropnie drogo i szuka
    > rozwiązań o wiele tańszych.

    Widocznie za mało się znasz, albo widziałeś 1 system na szkoleniu, gdzie
    wmówili ci, że ten i żaden inny, ale za jakość trzeba zapłacić. Nie
    zawsze to prawda. I tyle.

    > Można przecież zrobić system sterowania oświetleniem i za 300zł kupując
    > 2 duże kłębki sznurka, dwie tubki mocnego kleju oraz paczkę kilkuset
    > haczyków. Wbić haczyki w ściany i rozciągnąć sznurki, a ich końce
    > przykleić do wyłaczników. Tak porozciągać sznurki, aby można było w
    > każdym pomieszczeniu sterować oświetleniem w pozostałych. Jednak nie o
    > takie systemy chodziło autorowi wątku.

    Widzisz, już przesadziłeś. 2 kłębki sznurka, 2 tubki kleju i kilkaset
    haczyków to można i za 150 zł kupić. Czyli albo masz takie narzuty, by
    na starość odłożyć, albo nie orientujesz się w realiach

    Ale może już to posiada ?
    pozdrawiam
    rafał