  • Data: 2010-01-05 18:41:54
    Temat: Re: Zimno :-(
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hhvvv0$jcb$1@news.onet.pl...

    > Sorry - myślałem że się droczyłeś w wątku o VAT-cie ale .. Ty chyba
    > naprawdę nie rozumiesz rachunkowości. :(

    Gdziesz tam, trzy lata studiow rachunkowosci, dwa lata bankowej, rok prawa
    handlowego, rok cywilnego, rok o podatkach, od zawsze matka biegly
    rewident... Skoro doktoratu z tego nie zrobilem to masz racje nie rozumiem
    rachunkowosci.
    O VAT-cie sie nie droczylem za to Ty nadal nie rozumiesz przeslania. No nic
    moze kiedys...

    Pozdro.. TK