  • Data: 2010-04-05 10:47:10
    Temat: Re: Złodziejskie praktyki agencji ochroniarskich?
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jaki dreszczyk? Anonimowe trz sidupki trzymaj si ode mnie z daleka :D

    nie rozumiesz, na tym forum często ludzie przedstawiają projekty
    swoich domów, z rozkładem pomieszczeń, sposoby zabezpieczeń, co maja w
    domu i za ile, ale w tzw. "zbożnym" celu, i trzeba być połmózgiem,
    żeby do tego podawać adres..., ty masz zgoła inny cel, niż założenia
    tej grupy, więc traktuje się tu ciebie zazwyczaj jako nieszkodliwego
    "głupka wioskowego", a czasem jako zwykłego wku...go trolla...
    dobra... już po świętach... wracaj do KF-a... :-)

    pozdrawiam
    s_13