  • Data: 2009-04-02 10:02:52
    Temat: Re: Zły jestem i się tu wyładuję - Ceresit
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 01 Apr 2009 23:02:57 +0200, RudeBoy napisał(a):

    > Co telefon miał mi pomóc? Teleportować mi na budowę ten plastyfikator?
    > Weź lepiej zamilcz...

    Jeśli zechcę, to zamilknę - ale nie dlatego, że tobie nie podoba się to, co
    myślę - to raz.
    Rozsądny inwestor czyta _karty_ _techniczne_ _wyrobów_ PRZED podjęciem
    decyzji o zakupie. Zwłaszcza, że są dostępne na różne sposoby. To dwa.
    Aczkolwiek zgadzam się, że nawet w ogólnej w informacji na www powinna być
    zaznaczona konieczność użycia plastyfikatora - to trzy.
    Poza tym cena 100 zł za dość jednak specjalistyczny produkt nie jest jakoś
    szczególnie bajońska, bez przesady. Choć po doliczeniu plastyfikatora
    wychodzi tyle, że chyba rozejrzałbym się za tańszym wyrobem od konkurencji.
    Oczywiście, gdybym potrzebował 20 worków. Bo przy jednym, to w sumie
    drobiazg.

    Tyle moich opinii - bo skoro zawitałeś ze swoją krzywdą tutaj, a nie na
    pręgierz, to musisz takich opinii wysłuchać - tu cię co prawda nikt po
    główce nie pogłaszcze, ale może w zamian uzyskasz jakąś radę :)

    T.