eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZnalazłem nietypowe miejscie na zbiornik akumulacyjny. › Re: Znalazłem nietypowe miejscie na zbiornik akumulacyjny.
  • Data: 2012-04-26 09:51:49
    Temat: Re: Znalazłem nietypowe miejscie na zbiornik akumulacyjny.
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4f98f8df$0$1217$65785112@news.neostrada.pl...
    > Tak sobie ostatnio myślałem nad przewymiarowaniem solarów czy to za pomocą
    > luster czy wprost większą liczbą kolektorów ale ciągle jest problem z
    > dużym zbiornikiem bo i gdzie?. No i znalazłem genialne miejsce.
    > W garażu mam kanał. Sporadycznie wykorzystuję go do samodzielnych napraw
    > samochodu a normalnie służy do trzymania opon oraz kosiarki w zimie.
    > Zdecydowałem że kanał mógłbym sobie odpuścić i przeznaczyć na nieckę na
    > zbiornik. Kanał sam w sobie jest superszczelny gdyż nie dość że wykonany z
    > betonu wodoodpornego W20 to jeszcze wylanego w wannie z podwójnej izolacji
> [...]

    cholera, musze skonczyc ten mój program, ciągle cos dopieszczam - bede mial
    jak wybijac z głowy takie pomysły :-) Jak chcesz wersje próbną odezwij sie
    do mnie na priv budyn at riders pl W zamian oczekuję konstruktywnej krytyki
    :-)
    Tak ogólnie: otoczenie kanał ma średnia temperature gruntu a ta jest
    zbliżona do średniej temperatury rocznej - szału nie ma, bedą dość duże
    straty. Ale programem policzysz czy opłaca sie dac mniejszy zbiornik a
    grubsze ocieplenie.

    b.