  • Data: 2015-10-30 23:07:43
    Temat: Re: Zuzycie pradu
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-29 o 12:01, Maniek4 pisze:

> [...]
    ratury-promocja-i5147867129.html

    > Teraz to musze juz jechac. Pochyle sie nad tym pozniej.

    Pochylilem sie. Takie oto cos to ja mam w sterowniku wiszacym w niby
    pomieszczeniu reprezentatywnym. No i jak pisalem miewalem nad ranem 26
    stopni. To byl jeden z powodow przejscia na temp. zewn.
    Przy okazji nie bronie pracy pompy non stop, ale jest najlepszym
    sposobem utrzymywania stalej temp. we wszystkich pomieszczeniach
    niezaleznie od warunkow na zewnatrz i wewnatrz z malymi wyjatkami.
    Ewolucja tego systemu jest przewidywanie przez sterownik spadkow temp. i
    obliczanie na tej podstawie interwalow zalaczen pompy.

    Pozdro.. TK