  • Data: 2012-12-04 15:00:39
    Temat: Re: Zwalczanie nornic
    Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-03 12:00, Piotr pisze:
    > Od września próbuję wytruć nornice. Zjadają trutkę, ale żyją, a w każdym razie
    chyba ich nie ubywa, bo trutka znika ciągle tak samo szybko. Czy to możliwe, że są
    odporne na trutkę? (stosowałem dwie różne: Bros i Vigonez). Jeśli tak, to czy znacie
    jakąś trutkę, która jest naprawdę skuteczna?
    Ja po przetestowaniu trutek, świec dymnych, odstraszaczy itp.
    przerzuciłem się na pułapki typu "szczypce". Zakończyłem sezon polowań
    wynikiem 5 kretów i 1 karczownik. To, co brałem za nornice było
    karczownikiem.
    Jacek