    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 14 Aug 2017 12:14:50 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Żyły wodne - jak zbadać, zneutralizować wpływ
    From: Tornad <w...@a...com>

    W dniu poniedziałek, 14 sierpnia 2017 19:24:07 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Można by do tego użyć rejestratora oscyloskopowego, hm :>
    > Pytanie, jak na to zareaguje towarzyszka żona...
    Jak znam zycie to zona się do tego nie nada. Aby to miało jakas wartość musi się
    przeprowadzić odpowiednio duza ilość badan. Mysle, ze w celach naukowych zgodziloby
    się na to wiele kandydatek. Innymi slowy bylby to oryginalny pretekst na podryw.

    > A co w takim razie daje moczenie cielska w solance?

    Jak piorun trafia w człowieka to co dziesiąty przezywa. Prad spływa po nim po
    wilgotnej od potu skorze. Gosciu mial oparzenia ale organy wewnetrzne cale.
    Warstwa soli na skorze te napięcia wyrowna. Tak mi się widzi. Czy to prawda
    musimy poczekać az kilku ludkow to sprawdzi. Czyli znowu należy wykonać wieksza
    ilość niezależnych badan, wtedy można to statystycznie opracować i opublikowac.

    > Ojtam no, to tak jak kawałek wełny czochrany o coś. Chmura to taka
    > duża wełna, czochra się o szczyty gór, bociany i kondory, a ładunek
    > się powoli gromadzi.
    Ciekawa idea. Elektryzacja chmur przez czochranie. Jest w tym ziarnko prawdy
    ale i niedomowien. Nie uwzgledniles elektryzacji przez głaskanie kota. Ten
    futrzak, głaskany sypie wręcz iskrami. W nocy widać to bardzo dobrze.

    > Toż to banalne drogi Watsonie. Ziewogodziny/hPa.

    Dziekuje drogi Herloku Scholmsie. I ciesze się, ze traktujesz te dyskusje ze szczypta
    humoru, którego tu niektórym brakuje.
    Pzdr
    Tornad iglasty.