    From: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody,pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zywoplot na mapach
    Date: Thu, 29 Jul 2010 07:23:13 +0200

    Użytkownik "Szczepan" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4c50a4f7$0$2584$65785112@news.neostrada.pl...

    > Miedzy granica mojej dzialki a droga rosna samosiejki, niektore brzozy o
    > wysokosci 15 m.

    Skoro taka wola samorządu lokalnego to mają prawo rosnąć.

    > Jesli do tych istniejacych samosiejek dosadze pare innych samosiejek z
    > okolicy to myslisz ze zrobie gminie duza przykrosc?

    Nie o kategoriach "przykrość" lub "przyjemność" mowa w tym wątku.
    Każde Twoje nasadzenie bez zgody właściciela gruntu może zostać uznane jako
    samowola a to rodzi lub może powodować konsekwencje prawne.

    > Gmina sie tym nie interesuje od dziesiatkow lat a jesli zechce za jakies
    > 50 lat zrobic tu pobocze to niech sobie to wszystko wytnie a przynajmniej
    > dwa pokolenia beda mialy ladne pobocze drogi. Jesli ja sam zadbam o wyglad
    > tego pobocza to gmina powinna mi jedynie podziekowac.

    Nie podziękuje bo nie musi. Istotą sprawy jest to, że Ty w przeciwieństwie
    do autora wątku nie dążysz w imię partykularnego interesu do naniesienia
    tych samosiejek na mapach gminnych. Podnoszenie estetyki otoczenia może
    zostać dostrzeżone i docenione przez lokalne społeczeństwo, które być może
    zechce Cię wybrać na funkcję sołtysa.

    Pozdrawiam pogodnie
    skryba