  • Data: 2017-05-31 22:33:53
    Temat: Re: a są tu jacyś komputrowcy?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .05.2017 o 22:22 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> pisze:

    > Nie, nie ma takich co rozpoznają. Zaryzykuje ze nie ma takiej
    > technologii w ogóle, szczegolnie jesli atak jest kierowany do wąskiej
    > grupy.

    Pierwszy z brzegu:
    http://www.stormshield.pl/Technologia/Technologia-ST
    ORMSHIELD
    Każdy producent sprzętu sieciowego ma takie w ofercie.

    > Wspólczesne hackowanie polega na czyms zupelnie innym niz na poczatku
    > wieku. Polega głównie na socjotechnice i na dokładnym profilowaniu
    > ofiar. Ataki z gatunku "jestem synem króla Kongo" już sie przejadły.

    Jest zupełnie odwrotnie, czasy Mitnica dawno minęły.
    Większość ataku przeprowadzają "roboty", które skanują miliony adresów IP
    i na każdym z nich próbują tysiące kombinacji ataków.

    TG