  • Data: 2013-09-18 13:31:52
    Temat: Re: anemostaty na poddaszu - sufit czy skos?
    Od: "forestdumb" <...@...z> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli chodzi o poddasze to i tak zwykle łatwiej dać anemostaty na
    > suficie i kanały puścić w przestrzeni "stryszka". Oczywiście musza
    > być dobrze ocieplone.

    ekipa z R...pl moga dać w ociepleniu sufitu pokoje/stryszek, idac w poprzek
    domu a dali na podlodze stryszku (mogli ukryc pod KG zabudowa sufitu pietra).
    Teraz trzeba na stryszku uwazac by w rure nie przywalic noga. Pomyslec o tym...
    sa tez kanaly plaskie jakby trzeba z miejscem ostroznie. Na parterze juz cudow
    nie ma - beton i kombinacji z ukryciem nie ma ale na budowie jaka obserwowalem
    zrobili to spytnie bo akurat projekt domu na to pozwalal. Tylko ja bym
    dopilnowal by na struchu rury w poprzen na podlodze nie lezaly - w okolo
    strychu OK, ale nie pod nogami.