  • Data: 2013-09-23 23:31:27
    Temat: Re: aronia jarząbie
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-23 22:57, z...@w...pl pisze:

    > Zaszalałem i "zanabyłem drogą kupna"
    > http://www.euroflora.pl/tabid/448/Type/ProductDetail
    s/ProductID/7243/Default.aspx

    Czytałeś opinię "terkow47". Albo trafił na felerny egzemplarz, albo
    będziesz miał te same problemy.

    > A tak to działa:
    > http://www.cjindustries.co.uk/3t.wmv

    Nie potrzeba owijać, aby ciasno przylegały do siebie elementy?

    > 30.08.2013 tym narzędziem zaszczepiłem na n/n gruszy gruszę klapsę. Ogonki liści
    opadły w prawidłowym terminie. Szczepki nie zasychają. Może się uda.
    > Podobnie 07.09.2013 postąpiłem ze śliwami. Jestem ciekaw efektów.

    Też jestem ciekawa efektów. Napisz jak się przyjmie.
    Mnie oczkowanie nie "wychodzi". Dużo lepsze efekty mam przy szczepieniu
    przez stosowanie.
    Na nadchodzącą wiosnę ma już plany "szczepienne".
    Tylko paski muszę gdzieś kupić.

    Krycha.
    --
    ,,Polak, jak mu przyjdzie fantazja do głowy, może być całkiem porządnym
    człowiekiem."