    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: bateria z teromstatem
    Date: Mon, 25 Jul 2011 11:09:59 +0200

    news:j0j7ru$ucm$1@news.onet.pl...

    > Nie wiem jak tereaz ale gdy ja meble robiłem to cargo kosztowało ponad
    > 1000zł wiec zrezygnowałem z tego. Kuchnia użytkowana już 3 rok i nie
    > odczuwamy braku cargo.

    Ja tez nie odczuwalem dopoki nie mialem. Cena niestety nie zacheca jak ktos
    chce taniej, ale zdecydowanie lepiej jest kiedy cala szafa z zawartoscia
    wyjezdza niz szukanie czegos w glebokich szafkach, do tego na gornych
    polkach. Czy warto za to zaplacic? Bo ja wiem? Mozna tak i mozna inaczej
    rownie skutecznie. Ale jak dla mnie to najlepsze rozwiazanie na szafke
    kuchenna.
    No i mam przemyslenia co do zmywarki. Dzis kupilbym dwie. Z jednej wiecznie
    sie cos wyciaga i wklada. Umyje sie, trzeba rozkladac po polkach by pozniej
    znow wkladac i tak w kolko. A tak druga zmywarka jak szafka. Z jednej
    wyjmujemy i po uzyciu wkladamy do drugiej. Codzienne naczynia nie potrzebuja
    stania na polkach. Cenowo druga - niewypasiona zmywarka nie bedzie drozsza
    od szafki z duzymi szufladami.

    > Tak samo wysuwane kontakty
    > http://www.dacter.pl/powerport.htm
    > Rzecz praktyczna zapewne lecz ceny zaporowe jak na razie

    Dobre kiedy nie da sie stosowac standardowych rozwiazan. Przy tej cenie nie
    widze sensu.

    Pozdro.. TK