  • Data: 2009-05-11 18:28:25
    Temat: Re: bojler w piwnicy
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek_P wrote:
    > JanuszK wystekal z trudem swoje madrosci:
    >
    > Niezle zrodlo madrosci.
    Jasne, ty wiesz lepiej. Buraków nie sieją, sami się rodzą.
    Jeżeli do ciebie buraku nie trafiają argumenty to spadaj.
    Gazeta jest poważna i istnieje kopę lat na rynku, faktów nie tworzą
    tylko opisują, ale ty wiesz lepiej.

    Pasuje jak ulal do twojego poziomu
    > wypowiedzi.

    > W nagrode za chamstwo won do KF-a.
    Za długo zyję aby sie przejmować tobą i twoim kf-em.