    From: "Jarek P." <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: brodzik i wanna bez syfonu
    Date: Mon, 20 Dec 2010 05:07:01 -0800 (PST)

    On 20 Gru, 13:42, "Rafa " <a...@c...nospam.pl> wrote:
    > napowietrzacze?
    > gdzie i jak
    > bo moge jedna p ytke wyj c i jestem pod wann ?

    Gdzie i jak - to nie takie proste, trzebaby znać schemat twojej
    instalacji hydraulicznej, ale generalnie napowietrzacz powinien być na
    końcu takiego problematycznego odgałęzienia. Lokalizacja pod wanną
    byłaby właściwa, ale może to być trudne do zrobienia, bowiem trzebaby
    w miejsce istniejącego podłączenia syfonu do kanalizy wrzucić trójnik
    i na bocznej odnodze zamontować mnapowietrzacz.

    Dlatego też, przerabiając podobny problem u siebie (ponad 3m pozioma
    rura w zasadzie bez spadku prowadząca do wanny i umywalki),
    napowietrzacz wstawiłem nie na końcu odgałęzienia pod wanną, ale metr
    bliżej pionu pod umywalką, bo mi było o wieeeele prościej. I
    wystarczyło, problemy się skończyły.

    J.