  • Data: 2009-01-19 13:37:38
    Temat: Re: budka na narzędzia i drewutnia
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Sty, 09:01, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik <a...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:01ef2e91-3204-476b-bd32-9eb04bce35a1@
    x16g2000prn.googlegroups.com...
    [...]
    > Pewnie racja ale z drugiej strony dlaczego mróz nie wysadza krawężników,

    A czy one nie sa przypadkiem kladzone na podbudowie z np. zwira /
    klinca / piachu, przez ktorego woda sobie swobodnie przenika wglab ?
    Krawezniki kladzie sie przy drogach i chodnikach - one tez zawsze maja
    uksztaltowany spadek zeby woda gdzies sobie odplywala :) Nie ma wody =
    nie ma ryzyka wysadzenia! Moje bloczki zostaly polozone bezposrednio
    na glinie - po kazdym lepszym deszczu przez dobre kilka dni ta glina
    jest mokra :)

    > obrzeży, fundamentów od ogrodzeń. Wszystkie te elementy są powyżej granicy

    Fundamenty od ogrodzen powinno sie robic ponizej granicy
    przemarzania!! To, ze niektorzy je robia np. na 40, czy 50cm, nie
    znaczy ze jest dobrze. Znaczy tylko tyle, ze zimy ostatnio mamy
    wiosenne ;-) Zeszla zime u mnie grunt praktycznie wogole nie
    przemarzl. Zwykla sztychowka pod koniec zimy moznabylo normalnie
    dziubac i kopac rowy :)

    > przemarzania a po zimie nie widze aby obrzeąa na parkingach itp były
    > powysadzane.Czy ktoś jest mi to w stanie wytłumaczyć?

    A nasze wspaniale wysadzone przez mroz drogi widzisz ?;-) Wystarczy
    nierownosc, szparka, mala kaluza, troche mrozu i mamy piekna
    dziure :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.