  • Data: 2021-02-09 21:21:28
    Temat: Re: budowanie domu - koncepcja
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to na moim przykładzie: mam 25kPLN na to foto 10kW (zestaw 17 + 5
    > na "klamoty" +3 na nieprzewidziane wydatki).
    > Szacuję (na podstawie poprzedniego i aktualnego zużycia), że za prąd w
    > tym roku zapłacę 5,5-6kPLN.
    > W co wg Ciebie można obecnie "zainwestować" te 25k aby uzyskiwać
    > rocznie 3-4k PLN bonusu do prądu?
    >

    > TG

    Inwestuj w to co umiesz, bo tu jest najłatwiej inwestować. Tylko
    przestań myśleć jak konsument, a zacznij jak inwestor.

    Ja dla przykładu w zeszłym roku zainwestowałem ok. 15 tys. w wiedzę,
    uprawnienia i narzędzia, a zwróciło się kilkakrotnie. Mówię tu tylko o
    dodatkowych pieniądzach, poza normalnym dochodem. Inwestycja zwróciła
    się w przeciągu roku i dodatkowo przyniosła wielokrotny zysk. Spokojnie
    mi starczy na zakup prądu przez najbliższych kilka lat.

    Co ciekawsze to zeszłoroczna inwestycja przyniesie mi w tym roku kolejne
    zyski, bo już klienci ustawiają się w kolejce.