    From: szary <n...@x...pl>
    Date: Wed, 03 Apr 2013 15:59:49 +0200
    Subject: Re: charakterystyka energ. do PNB ?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie

    Budyń wrote:

    > nie ty masz sie znac a architekt który ci projekt adaptował. Zanies mu to
    > pismo i zażądaj uzupełnienia dokumentacji, oczywiscie w cenie na którą sie
    > umówiles za adaptacje. Do urzędu mozesz napisac podanie o wstrzymanie
    > rozpatrywania sprawy, żeby im ustawowy temin nie biegł.
    >

    > b.
    Chciałem wiedzieć ile może krzyknąć. Bo mam b. tanio (taka troche
    znajomość), ale jak widać słabo na tym wyjdę bo chyba nawet zapomniał
    wykreślić okno na schodach i odległośc od granicy (3m) im nie pasuje -
    skutkiem mam wypisane 10 "problemów", w tym takie pierdoły jak brak
    zaznaczenia (na proj.zagospodarowania) elementów wystających poza obrys
    budynku. Czy ja buduję elektrownię atomową?