  • Data: 2010-08-01 20:08:23
    Temat: Re: chwasty a trawa
    Od: "viena" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję Wszystkim za wypowiedzi. W sklepach w moim mieście znalazłam:

    Chwastox 250 ml na 1250 m2 - 50 zł
    Starane 100 ml na 1000 m2 - 47 zł
    Mniszek 100 ml na 500 m2 - 34 zł

    W internecie jedynie chwastox znalazłam w korzystnej cenie (1 l po ok.44 zł
    z przesyłką). Sprzedawcy zalecali skosznie trawy przed opryskiem.
    Twierdzili, że skoro ta trawa była dopiero wysiana to może być jeszcze słaba
    i taki oprysk mógłby jej zaszkodzić. Należy skosić, poczekać, aż znowu
    pojawią się chwasty a na nich listki i dopiero wtedy zrobić oprysk. Przy
    czym, tak jak radził Skryba nie można przekraczać zalecanego stężenia. A
    jednak koszenie... :)
    Pozdrawiam.Viena