  • Data: 2010-05-17 08:38:31
    Temat: Re: cieknie z okien PCV
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co Waszym
    > zdaniem może być przyczyną takiego stanu rzeczy i jak doraźnie temu zaradzić
    > ? Nieszczelne spawy w oknach ; zły montaż ?

    sprawdź skąd dokładnie ta woda cieknie
    ja najpierw bym sprawdził odprowadzenie wody z ramy okiennej, takie
    małe podłużne otworki na dolnej belce od zewnątrz przykryte takimi
    kapselkami, często przy montażu parapetów zewnętrznych fachowcy je
    zakrywają, wtedy woda zbiera się w dolnym profilu i cieknie do środka

    pozdrawiam
    s_13