  • Data: 2013-11-01 22:06:04
    Temat: Re: cieplo systemowe
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-01 09:45, uzytkownik pisze:
    > Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Zajefajny, ostatni niezniszczalny telefon Nokii. Służył mi dłużej jak
    > jego następca E51, który po niecałych 2 latach użytkowania nadawał się
    > na śmietnik. E50 używałem przez chyba 4 lata i nadal wygląda jakbym go
    > kupił dopiero tydzień temu. Służy mi jako telefon zastępczy.
    > Szkoda tylko, że miał tak mało pamięci operacyjnej, brak WiFi, brak
    > odbiornika GPS oraz mocno niedopracowany system operacyjny Symbian,
    > który lubił się wieszać. Najbardziej żenujące w tym telefonie było
> [...]

    He, dokladnie tak. Ale niechcacy znalazlem na to rozwiazanie. Nowy tel
    mial simlocka. Po zdjeciu wyobraz sobie, ze ten problem znikl. Telefon
    mam od czasu jego premiery to bedzie juz ponad szesc lat zdaje sie.
    Pamieci mi starcza, ale brak wifi i gps, no niestety nic nie jest
    idealne. :-)

    Pozdro.. TK