  • Data: 2011-05-16 16:19:14
    Temat: Re: co na ogrzewanie podłgowe - pcv, linoleum...
    Od: Marek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Maj, 09:00, "quent" <x...@x...com> wrote:
    > OK więc już wiem, że pcv raczej nie nadaje się na podłogówkę bo to sztuczne
    > i uwalniają się rożne diabelskie związki.
    > Mam w domu próbkę linoleum o grubości 2mm i myślałem aby to dać na podłogi.
    > W necie piszą wszędzie, że toto jest produkowane na bazie wyłącznie
    > naturalnych surowców. Co o tym sądzicie w kontekście zachowania PCV?
    > No i myślę, że 2mm nie powinno stanowić bariery dla ciepła a już na pewno
    > mniejszą niż panele drewniane, które mają bodaj min. 8mm.
    >
    > --
    > Pozdr.
    > Qwww.elipsa.info

    Linoleum przewodzi cieplo podobnie, jak PCV.

    Niektorzy producenci chwala sie, ze produkuja to na bazie kilku
    surowcow naturalnych, ale, zeby dalo sie utrzymac czystosc, trzeba i
    tak ciagle smarowac jakimis plynami, na bazie polimerow !!!
    Poza tym stale utrzymuje sie zapach oleju lnianego, ktory nie dla
    wszystkich jest przyjemny.