  • Data: 2012-05-22 19:32:57
    Temat: Re: co pod panele
    Od: pilocik <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-22 08:18, Adam pisze:

    > Pianka i tektura = badziewie (siadaja). Korek, zielona plyta = troche lepiej.
    Pianomat = najlepszy :) Do kupienia w lepszych sklepach z panelami (na pewno jest w
    komforcie) i na allegro.
    > pozdr.

    Dzięki.
    Kupiłem takie czarne "coś" w płytach, znajomy, który sporo paneli kładł
    mi to zdecydowanie polecał - wieczorkiem podam nazwę, bo teraz mi z
    głowy wyleciała.

    Mam jednak kolejny dylemat z tym pomieszczeniem :(
    Jest to konkretnie garderoba i za diabła nie mam pomysłu co dać na ściany.
    W pierwotnej wersji miały to być panele ścienne lecz mi to odradzają,
    ponieważ mogą być trudności z solidnym zamocowaniem pólek, szafek itp.
    Ponoć lepszym rozwiązaniem jest dobra farba.
    Mam teraz niezły dylemat.

    Pozdrawiam

    Ps. popełniłem błąd w powierzchni, nie 20m2 a 12m2 - jesli to ma
    oczywiście jakiekolwiek znaczenie. Jest to po prostu spora "szafa" :)