    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: co pod panele
    Date: Wed, 23 May 2012 11:18:32 +0200

    dyskusyjnych:jpi6pp$ad6$...@u...news.interia.pl...

    > Bo to wszystko to badziew zaczynajac od paneli.
    > Shit i tyle.
    > Mam ten cudowny pianomat polecany przez Adama, fakt, ze nie mam innych
    > wynalazkow, wiec trudno porownywac.
    > W kazdym razie stukaja jak to panele. Z gowna zlota nie bedzie i chyba
    > szkoda kasy na cudowne wynalazki pod ten gumoleum dwudziestego pierwszego
    > wieku.

    Wręcz przeciwnie. Jest _kolosalna_ różnica między pianomatem a pianką czy
    tekturą, więc jak najbardziej warto (jeśli już ktoś koniecznie chce panele,
    bo parkiet zawsze będzie cichszy)

    Panele na piance to porażka nawet przy zwykłym chodzeniu, a gdy dziecko się
    bawi drewnianymi klockami staje się nieznośne.
    Panele na tekturze są przyjemniejsze w chodzeniu (nie uginają się tak jak
    pianka), ale ciągle bardzo głośne przy zabawie.
    Płyty z prasowanego drewna nie uginają się i trochę wytłumiają stukanie
    obcasów ale ciągle nie pomagają na zabawki.
    Dopiero pianomat powoduje, że dziecko może się bawić drewnianymi klockami
    nie przeszkadzając w rozmowie.

    Oczywiście nawet grube panele na pianomacie są dalekie od cichości parkietu,
    ale i tak dużo lepsze od paneli na piance i IMO warto wydać każdą złotówkę
    na pianomat aby było ciszej.

    Pozdrawiam
    Ergie