    From: Adam <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: co pod panele
    Date: Fri, 25 May 2012 02:51:19 -0700 (PDT)

    W dniu piątek, 25 maja 2012 10:52:32 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Adam, ja cale zycie na deskach spedzilem. Po prostu panele to dla mnie nowe
    > doznanie. Mieszkam dwa lata i ciagle to slysze. Najlepiej jak dzieciaki
    > powyciagaja zabawki, albo pies biega. Katastrofa jakas. Nie rozumiem jak
    > mozna sobie chwalic taki shit.

    OK, jestes sfurstrowany bo Ci panele stukaja. Ale wiedz, ze nie kazdemu stukaja. Mam
    psa 40kg ktory wlasnie sobie biega dookola mnie (pazury ma calkiem calkiem) i jakos
    nie denerwuje mnie jego stukanie - podobnie stuka na kafelkach w kuchni (lekkie cyk
    cyk na wszystkim bedzie slychac :) Moze poprostu masz za "pusto" w tych pokojach?
    Akustyka w pustym pokoju jest przeciez zupelnie inna niz akustyka w pokoju gdzie jest
    duzo "gratow" wygluszajacych halasy.
    pozdr.

    --
    Adam