  • Data: 2024-09-09 14:21:56
    Temat: Re: co się rzuca w oczy w PL
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 9.09.2024 o 13:55, PiteR pisze:
    > in <news:vbm50s$ndj$1@news.chmurka.net>

    > Trudno powiedzieć czy to innowacyjność, moda, troska o planetę
    > czy chciwość Kargul-Pawlak ;) A może to nu pagadi Tauron!
    Inwestycja, przy galopującej inflacji lepiej w coś zainwestować niż
    kisić kasę w skarpecie.
    Sporo też jest z dotacji, ale to tylko zaowocowało koszmarnym wzrostem
    cen PV, ja zdążyłem kupić przed tym szaleństwem, wielu się na tym
    przejechało bo teraz kredyty ich zjadają.

    > Jechałem pociągiem z lotniska Szczytno, Pasym, Klewki słynne
    > normalnie panie zostałem oślepiony przez lustra. Serce rośnie na tle
    > średniowiecznej Anglii.
    Ano, całkiem spora rozproszona elektrownia.

    > Jeden domek był bez, ale to pewnie już zabukowany montaż ma ;)
    Sporo ma na gruncie.

    > a tu inne na gruncie
    > https://maps.app.goo.gl/4mxCVTXDzeyZwECS6

    Ale to już ferma PV, buduje się takich coraz więcej.

    --
    Janusz