  • Data: 2011-01-24 15:07:00
    Temat: Re: [co] sprzeglo hydrauliczne
    Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    generalnie polega to na tym, że płacisz jak za drugi kocioł albo kosmiczny
    wymiennik
    a dostajesz kawałek rurki z 4 króćcami...
    a teraz najlepsze: ludzie to kupują!
    to naprawdę ekstra biznes...

    jak jakiś czas temu zobaczyłem to pierwszy raz, to myślałem że to dywersja
    jakaś,
    że ktoś chce "zwarcie" w instalacji zrobić...
    potem poznałem cenę... strzeliłem niezłą rybkę...