    From: Tadeusz Smal <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: co zrobić z gliną?
    Date: Thu, 09 Feb 2012 20:24:13 +0100

    W dniu 2012-02-09 14:11, brunet.wp pisze:
    > Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Teoretycznie nie można podnosić, ale wyjścia innego nie ma. W przeciwnym
    > razie miałbym staw na działce.
    :)
    Podniesienie gruntu o ile nie pójdziesz wyżej jak sąsiedzi
    nie sprawi, że na tej glinie u siebie nie będziesz miał po każdym
    większym deszczu długo utrzymującego się bajora na powierzchni.
    Może zrób stawek w części tego trawnika, który będzie odbiornikiem wody
    A co masz zamiar robić ze ściekami bo mogłbyś zrobić u siebie
    oczyszczalnie roślinną ?

    > W moim przypadku będzie to zapewne szpadel :)
    :)
    Szpadlem nie wymieszasz tak dokładnie a narobisz się jak głupi
    Koszt wypożyczenia takiego sprzętu to kilkadziesiąt złotych na dzień
    a te 200m.kw jakie masz to bez wysiłku zrobisz na puch w 4-5 godzin
    :)

    > Tak oczywiście mogę zrobić, ale najlepiej jednak było tą glinę dać pod
    > humus i zapomnieć o tym paskudztwie.
    :)
    Sądząc po tej fotce, którą mi podesłałeś to ten Twój "humus " tez jest
    bardzo ilasty i jak dla mnie nie ma sensu robić sobie robotę i wpadac w
    koszta bo on niewiele się różni od tej Twojej gliny na kupie

    > To zależy od wielkości ogrodu. Ja chcę mieć miejsce na postawienie
    > altanki, grilla, huśtawki, zjeżdżalni dla dzieci, kilku drzewek i
    > zostanie kilkadziesiąt metrów trawnika aby pograć w piłkę z dziećmi.
    :)
    Az się prosi aby zrobić podwyższenie na której byłaby altanka
    z tego podwyższenia jak najbardziej mogła by tez być zjeżdzalnia
    Grill to blaszany wynalazek a o ile rozumie to chcesz murować wiec
    będzie to staropolski ruszt.
    Jak najbardziej wkomponować go można w podwyższenie i zyska on większa
    pojemność cieplną .
    Ma taki kominek z rusztem w tej górce u siebie i jak rozgrzeje kamienie
    (rozpalam i palę drewnem ) to później długo trzyma on ciepło
    i bardzo dobrze sie piecze w nim i prawie na co dzień go używamy
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    sklep: http://trawki.pl/