  • Data: 2011-04-28 17:19:39
    Temat: Re: czas budowy domu
    Od: M <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-28 15:05, Kris pisze:

    > Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Co 5 ludzi miałoby robić przez 3-4 dni przy instalacji?
    > 1 osoba 3-4 dni to zrozumiem

    Trochę tego jest. Licząc 25 obwodów, ok. 150-200 punktów, weźmy 10
    punktów sieci ethernet w gwiazdę, do tego okablowanie do alarmu -
    załóżmy 20 kontaktronów lub 10 czujek, poprowadzenie zasilanie z
    zewnątrz budynku (wyprowadzenie do podłączenia). Tych 5 ludzi to trochę
    strzeliłem :-) - nie może to być wszakże jeden człowiek, który dłubie
    sobie instalację po godzinach. Potrzebny jest projekt (niekoniecznie
    techniczny - raczej pokazane dokładne położenie wszystkich punktów na
    planie wraz z wysokościami - właściwie kilku planach, bo na jednym się
    nie zmieści).

    M.