  • Data: 2009-02-01 11:50:34
    Temat: Re: czekamy na nowe rozporzedzenie - opalanie weglem CO
    Od: "kiki" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    news:glvum3$90u$1@news.interia.pl...

    > Z drugiej strony powiem Ci, ze mam sasiada ktory w tym roku zakupil sobie
    > mialu, bo taniej. Niestety jak rozpali tego swojego pierdziela, to ja w
    > domu nie mam czym oddychac jak wiatr jest z zachodu. Fajnie ze jemu
    > taniej, ale nie wszystkim jest rownie dobrze.

    To prawda. Jak u mnie zaczną palić tym gównem to się zastanawiam czy to
    pożar czy jaki diabeł. Identyczna sytuacja jest z kominkami i tymi od pomp
    ciepła. Obserwuję ich tutaj jak ZDESPEROWANI w śniegu i śnieżycy rąbią te
    klocki przed domami. Co jest? Te pompy ciepła nie dają rady czy wychodzą za
    drogo ? hahaha.