    From: "Irokez" <n...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: czy cement w castoramie jest tanszy bo gorszy?
    Date: Sat, 14 May 2011 16:55:35 +0200

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:iqk5i9$41h$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

    Niestety tak. Parę "fajnych" przykładów już widziałem z chemią naszą polską.

    > Tak tak. A niemieckie proszki do prania są oczywiście lepsze, od tych
    > samych, ale kupowanych w Polsce, to przecież też "wszyscy wiedzą".

    emota nie widziałem...
    Niestety to też prawda. Buteleczki tego samego produktu (płyny do płukania,
    żele do kąpieli) czy też proszek są zdecydowanine wydajniejsze niż to co
    jest na nasz rynek. A cena ta sama albo i taniej.
    Płyny do płukania są gęściejsze i dłużej i ładniej pachną, zresztą zapach
    proszku także jest lepszy.
    Niby się tak miedyś tłumaczyli, że Polacy z przyzwyczajnienia sypią więcej
    więc trzeba rozrzedzać.. hehe..

    o.. mam w łazience proszek Ariela paczkę XXL, taką wielką. Rzucili to do
    Reala u nas. Wszystko po niemiecku na nim pisze, jeszcze reklamy Hyundaja na
    mecze 2010. Kurde.. z niemiec zciągnęli? Raczej nie.
    W niemczech takie kupowałem, to w środku był gratisowy płyn do płukania w
    saszetce oraz plastikowy kubeczek miarka do sypania proszku.
    W tym z Reala pustki.. nic nie ma oprócz proszku. Dwa pudła takie same więc
    to nie jest przypadek. Sam proszek też jakby jednak inny.

    Pozdro.

    --
    Irokez