  • Data: 2009-06-01 21:00:53
    Temat: Re: czy jest coś co zastąpi beton?
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stolat pisze:
    >(...)
    > A deska nie może nie poziomo leżeć?
    > Bo rozumiem, że byłoby pod góre lub w dół pochylona.
    > Jak czymś to zalejesz to też nie będzie równo, no chyba że zrobisz krawędź.
    > Jak tam jest głęboko?
    >

    > Pozdrawiam Michał

    Z deską jest więcej problemu.
    Po pierwsze konieczna wizyta u stolarza, aby przygotował deskę szeroką
    na 22.
    Po drugie brzeg desek z prawej strony nie jest prosty, trzeba by czymś
    wyrównać. Do tego znowu trzeba fachowca.
    Po trzecie deska musiałaby być z jednej strony (na grubości)
    przystrugana, aby schodziła się z deskami tam gdzie jest niżej,
    żeby nie było uskoku.
    A że będzie lekki skos, to jest dla mnie oczywiste.

    Pomyślałam, że mniej będzie dla mnie zachodu i kosztów,
    gdy zaleje to (osobiście bez pomocy osób trzecich) jakąś masą
    i zrobię skos wyrównując go do poziomu desek po obu stronach.

    Najniższa głębokość, to 2 cm. czyli grubość płyt po lewej stronie
    (po prawej stronie deska podłogowa 2,8cm),
    a reszta to więcej, tyle co wleje się w szpary kształtki szamotowej.
    Ale żeby nie było zbyt dużo materiału planuję w te szpary powrzucać
    połamany na drobno styropian.

    Pozdrawiam Krycha.